Trendyol Süper Lig’in 32. haftasında Gaziantep FK‘yi 2-0 mağlup eden Beşiktaş‘ın teknik direktörü Sergen Yalçın, karşılaşmadan 3 puan aldıkları için mutlu olduklarını söyledi.
Yalçın, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, ligin sonuna gelindiğini ve oyuncuları konsantre etmekte zorlandıklarını belirtti.
Gaziantep FK karşısında 3 puan almanın önemli olduğunu ifade eden Yalçın, şunları kaydetti:
“Bizim adımıza en önemli şey 3 puandı. Artık ligin sonu geldi, oyuncuları konsantre etmekte zorlanıyoruz. Rotasyonlu bir kadro ile oynadık. Bütün konsantremizi önümüzdeki salı günü oynayacağımız maça veriyoruz.”
Dirk Kuyt 11 yıl sonra Fenerbahçe’ye döndü
Fenerbahçe Amara Diouf transferini açıkladı
Günün spor sayfalarından öne çıkanlar (24 Haziran 2026 spor haberleri)
Portekiz farka koştu, Ronaldo tarihe geçti
Fenerbahçe Beko’da iki ayrılık birden