ANW

Nüfusa kayıtlı ilk insansı robot Meclis toplantısında

Nüfusa kayıtlı ilk insansı robot Meclis toplantısında
11 views Okundu
05 Mayıs 2026 - 15:13


Samsun’un Canik ilçesinde, Türkiye’nin nüfusa kayıtlı ilk insansı robotu CANİKMAN, Canik Belediye Meclisi Mayıs Ayı Açılış Toplantısı’na katıldı.

Canik Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, ilçede devam eden projeler ve yatırımlar hakkında bilgi verildi.

 

Toplantıyı takip eden CANİKMAN, Meclis üyelerinin sorularını da yanıtladı.


Apsny News

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
SON DAKİKA HABERLERİ
POPÜLER FOTO GALERİLER
POPÜLER VIDEO GALERİLER

Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

dorokolomonto durunkibelekşi soryollaki tama haroşi mikoloji fataaa milrok vilork morokarş zorfali porraki şılli torriki pulliji fille tulpu lullu