Galatasaray, Süper Lig’in 30. haftasında Gençlerbirliği deplasmanına çıktı.
Eryaman Stadyumu’nda oynanan müsabaka, sarı-kırmızılıların 2-1’lik üstünlüğüyle sonuçlandı.
Galatasaray’ın teknik direktörü Okan Buruk, karşılaşma sonrası açıklamalarda bulundu.
İşte Buruk’un sözleri:
TRT, Dünya Kupası maçları için frekans bilgilerini paylaştı
Takımı 87. dakikada Süper Lig’de tutmuştu, Eyüpspor’da Atila Gerin dönemi sona erdi
Aziz Yıldırım, iki transferi birden bitiriyor. Fenerbahçe’nin yeni golcüleri
Devlet Bahçeli istedi, millilere Dünya Kupası marşı bestelendi. “Arkanızdayız”
Afrika’nın en iyi hakemi ABD’ye giremedi. Dünya Kupası’na giden hakem İstanbul’a gönderildi