Trendyol Süper Lig’in 32. haftasında Gaziantep FK‘yi 2-0 mağlup eden Beşiktaş‘ın teknik direktörü Sergen Yalçın, karşılaşmadan 3 puan aldıkları için mutlu olduklarını söyledi.
Yalçın, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, ligin sonuna gelindiğini ve oyuncuları konsantre etmekte zorlandıklarını belirtti.
Gaziantep FK karşısında 3 puan almanın önemli olduğunu ifade eden Yalçın, şunları kaydetti:
“Bizim adımıza en önemli şey 3 puandı. Artık ligin sonu geldi, oyuncuları konsantre etmekte zorlanıyoruz. Rotasyonlu bir kadro ile oynadık. Bütün konsantremizi önümüzdeki salı günü oynayacağımız maça veriyoruz.”
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan A Milli Takım’a destek mesajı. “Yeni bir destan yazma zamanı”
İletişim Başkanı Duran’dan A Milli Takım’a mesaj. "86 milyonun kalbi sizlerle atacak"
Aziz Yıldırım’dan maç öncesi basketbol takımına ziyaret
Kahin hayvanlar Dünya Kupası mesaisine başladı. İlk tercihi yaptılar
Hakan Çalhanoğlu: Bahane bulmadan kendi oyunumuzu oynayıp inşallah maçı kazanacağız