SİNGAPUR’DA DA 2 KİŞİ KARANTİNADA
Hantavirüse bağlı ölümlerin yaşandığı MV Hondius yolcu gemisinde bulunan 2 kişinin, Singapur’da virüs şüphesiyle karantinaya alındığı belirtildi.
Arjantin’den Afrika’nın batısındaki Cabo Verde’ye gittiği sırada hantavirüse bağlı ölümlerin yaşandığı Hollanda bayraklı MV Hondius yolcu gemisinde bulunan 2 kişi, Singapur’da Ulusal Bulaşıcı Hastalıklar Merkezi’nde (NCID) virüs şüphesiyle karantinaya alındı.
NCID tarafından yapılan açıklamada, “Test sonuçları bekleniyor. Birinde nezle belirtileri görülüyor ancak genel durumu iyi, diğeri ise asemptomatik. Singapur genelinde halk sağlığı açısından risk şu an düşük seviyede” dedi.
Söz konusu kişilerin gemiden ayrılarak 25 Nisan’da Saint Helena’dan Güney Afrika’nın Johannesburg kentine yapılan uçuşta yer aldığını aktaran NCID, aynı uçuşta gemiden ayrılan ve Johannesburg’da 26 Nisan’da kaldırıldığı hastanede habtavirüs nedeniyle hayatını kaybeden kadınında bulunduğunu ifade etti. NCID, söz konusu kişilerin birinin 2 Mayıs’ta diğerinin ise 6 Mayıs’ta Singapur’a geldiğini açıkladı. NCID, testlerin negatif çıkması halinde iki kişinin karantina süresinin 30 gün devam edeceğini belirterek, “Karantinadan çıkış öncesinde test tekrarlanacak, 45 gün boyunca telefonla takibe başlanacak” dedi.
Apsny News
Dışişleri Bakanı Fidan, Rusya Devlet Başkanı Putin ile görüştü
Arnavutluk’ta Trump’ın damadı bağlantılı proje 18 gündür protesto ediliyor
ABD-İran mutabakat taslağı ortaya çıktı
Trump: İran anlaşmayı imzalamazsa en baştan başlarız
ABD-İran mutabakatında neler var? Uzmanlar yorumluyor