
Sezonu ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig vizesini alan Amedspor, zaferi Diyarbakır’da taraftarlarıyla birlikte kutladı.
Trendyol 1. Lig’i ikinci sırada tamamlayan ve tarihinde ilk kez Süper Lig’e yükselen Amed Sportif Faaliyetler Kulübü, kupayı Diyarbakır’daki Nevruz Park’ta düzenlenen törenle aldı.
Programına kulüp yöneticileri, teknik heyet ve futbolcular takım otobüsüyle gitti. Kutlamalara binlerce taraftar katıldı. Havai fişek ve ışık gösterilerinin yapıldığı etkinlikte, sanatçılar sahne aldı.
Sahneye çıkan Amedspor futbolcuları alkışlarla karşılandı. Amedspor taraftarları büyük bir coşku yaşarken, havai fişek gösterileri ve müzik dinletileri gece boyunca sürdü.
Kutlama kapsamında dronla gökyüzünde Türkçe ve Kürtçe, “Şampiyon Amedspor, başardık, biz geldik ve gözümüz aydın.” yazıldı.
TRT, Dünya Kupası maçları için frekans bilgilerini paylaştı
Takımı 87. dakikada Süper Lig’de tutmuştu, Eyüpspor’da Atila Gerin dönemi sona erdi
Aziz Yıldırım, iki transferi birden bitiriyor. Fenerbahçe’nin yeni golcüleri
Devlet Bahçeli istedi, millilere Dünya Kupası marşı bestelendi. “Arkanızdayız”
Afrika’nın en iyi hakemi ABD’ye giremedi. Dünya Kupası’na giden hakem İstanbul’a gönderildi