FIFA, Gaziantep FK, Gençlerbirliği ve Ankaragücü‘ne 3 dönem transfer yasağı cezası verdi.
Cezanın nedeninin geçmiş dönemde yapılmayan ödemeler olduğu öğrenildi.
FIFA’nın açıklamasına göre mali anlaşmazlıklar veya mevzuata aykırılık gibi çeşitli ihlaller nedeniyle yeni oyuncu kaydetmeleri geçici olarak yasaklanan kulüpler arasında yer alan Natura Dünyası Gençlerbirliği, Gaziantep FK ve MKE Ankaragücü’ne 3’er dönem transfer yasağı verildi.
FIFA’nın kulüplere uyguladığı geçici transfer yasakları, mali açıdan mevzuat ihlalleri giderilince veya finansal anlaşmazlıklar yaşadığı futbolcuların borçları ödenince kaldırılıyor.
TRT, Dünya Kupası maçları için frekans bilgilerini paylaştı
Takımı 87. dakikada Süper Lig’de tutmuştu, Eyüpspor’da Atila Gerin dönemi sona erdi
Aziz Yıldırım, iki transferi birden bitiriyor. Fenerbahçe’nin yeni golcüleri
Devlet Bahçeli istedi, millilere Dünya Kupası marşı bestelendi. “Arkanızdayız”
Afrika’nın en iyi hakemi ABD’ye giremedi. Dünya Kupası’na giden hakem İstanbul’a gönderildi