Trendyol Süper Lig’in 34. ve son haftasındaki Çaykur Rizespor-Beşiktaş maçı, 2-2 berabere tamamlandı.
Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın maç sonunda değerlendirmede bulundu.
Yalçın’ın açıklamalarından öne çıkanlar:
“Bizim çocuklar ilk yarıda tatildeydi herhalde. Devre arasında onları uyandırmak zorunda kaldım. İkinci yarıda takım toparlandı. Güzel bir maç olduğunu düşünüyorum ligin son maçı olmasından dolayı.
Konyaspor maçı akşamı bizim için sezon bitmişti. 2-3 gün çıt yoktu antrenmanlarda. Oyuncuların moralleri çok bozuldu. Hedef koymuştuk ve onu kaybettik. Son 2 maçta bu yüzden konsantrasyon çok zorlaştı.
Şu anda devam edip etmeme konusunda başkan ve yönetimle konuşmadık. 3-4 gün içinde bunu belirleyeceğiz. Kulübün menfaatleri için ne gerekiyorsa onu yapacağız.”
Dirk Kuyt 11 yıl sonra Fenerbahçe’ye döndü
Fenerbahçe Amara Diouf transferini açıkladı
Günün spor sayfalarından öne çıkanlar (24 Haziran 2026 spor haberleri)
Portekiz farka koştu, Ronaldo tarihe geçti
Fenerbahçe Beko’da iki ayrılık birden