Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde karşılaştığı Konyaspor‘u 2-1 mağlup ederek kupayı müzesine götürdü.
Bordo-mavililerin teknik direktörü Fatih Tekke, karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.
İşte Tekke’nin sözleri:
“ALLAH’a ŞÜKÜR”
“İlk yarıda üstündük. İkinci yarıda oyun Konya’ya yaklaştı ama bize nasip oldu. Onlar da çok istediler. Buraya çok uzaklardan gelen insanları üzgün göndermedik. Allah’a şükür. Allah’a hamd olsun.”
“BU KADRO DEĞERLİ ŞEYLER YAPTI”
“Bu sene tüm her şeyiyle değerli işler yaptık. Bugün başardık dediğimiz bir kupa aldık. Emeği geçen herkese teşekkürler. Ailelerimize teşekkürler. Başkanımız iyi koşullar sağladı, yönetim kurulumuz, onlara teşekkür etmek lazım. Bu kadro değerli şeyler yaptı. Camiamıza hayırlı olsun. Konyaspor’u da tebrik etmek lazım. Kupaya onlar da yaklaştı.”
Portekiz’e Kongo çelmesi. Dünya Kupası’ndaki ilk puanlarını aldılar
Başakşehir’in Konferans Ligi’ndeki rakibi belli oldu
Galatasaray’ın istediği yıldızı Mourinho kaptı. Transfer resmen açıklandı
Messi rekoru egale etti. Dünya Kupası’nda en çok gol atan iki oyuncudan biri
A Milli Futbol Takımı’nın maçında düdük çalacak hakem belli oldu