A Haber’in haberine göre; yeni yönetmelikle birlikte sürücülerin en çok ceza aldığı konuların başında gelen araç içi ekipmanlar yasal zemine oturtulacağın ve ön cama takılan telefon tutucularının artık serbest hale getirileceği belirtiliyor.
Araç kameralarının da belirlenen ölçüler içinde kullanılması halinde cezaya konu olmayacağı netleşecek. Düzenlemeye göre, direksiyon veya gösterge paneli hizasından itibaren 5 santimetreyi aşmayan ekipmanların kullanımı, trafik güvenliğini tehlikeye atmadığı sürece serbest kabul edilecek.
Apsny News
Otomobil alev alev yandı. Sürücü o anları anlattı: Ailemi bir buçuk dakika arayla kurtardım
Otomobil alev alev yandı. Sürücü o anları anlattı: Ailemi bir buçuk dakika arayla kurtardım
Son dakika deprem mi oldu? Az önce deprem nerede oldu? İstanbul, Ankara, İzmir ve il il AFAD son depremler 28 Haziran 2026
Avcılar Sahili’nde köpeğe şiddet. Şüpheli gözaltına alındı
ABP Genel Başkanı’nın iddiası: “CHP’den 86 vekil bize katılacak”
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Milletimizle aracılarla konuşan bir kadro olmadık
Eski milletvekili Orhan Sür son yolculuğuna uğurlandı
Yargıtay’dan iş sözleşmeleriyle ilgili emsal karar