Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Hukuk Müşavirliği, Ziraat Türkiye Kupası finalinde karşılaşan Trabzonspor ve Konyaspor‘u, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na (PFDK) sevk etti.
TFF’dem yapılan açıklamaya göre, Trabzonspor ve Konyaspor, çirkin ve kötü tezahürat, saha olayları ve 6 oyuncunun sarı kart görmesi nedeniyle takım halinde sportmenliğe aykırı hareket sebebiyle disipline gönderildi.
Ayrıca Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut da sportmenliğe aykırı hareket, talimatlara aykırı hareket ve tedbire uymama gerekçeleriyle PFDK’ya sevk edildi.
Milli Takım yurda döndü
Dünya Kupası’nda sürprizlerin gecesi. 6 maç, 16 gol ve son 32’deki ilk eşleşmeler
Dünya Kupası’nda tur atladılar, ülkede resmi tatil ilan edildi
Vincenzo Montella’dan sitem. “Saldırıları hak etmediler”
Ekvador, lider Almanya’yı devirdi | NTV Haber