Galatasaray, Süper Lig’in 30. haftasında Gençlerbirliği deplasmanına çıktı.
Eryaman Stadyumu’nda oynanan müsabaka, sarı-kırmızılıların 2-1’lik üstünlüğüyle sonuçlandı.
Galatasaray’ın teknik direktörü Okan Buruk, karşılaşma sonrası açıklamalarda bulundu.
İşte Buruk’un sözleri:
Kulüpler Birliği toplantısında olay. "Seni hiç dövmemişler | Haddini bildireceğim"
Milli Takım yurda döndü
Dünya Kupası’nda sürprizlerin gecesi. 6 maç, 16 gol ve son 32’deki ilk eşleşmeler
Dünya Kupası’nda tur atladılar, ülkede resmi tatil ilan edildi
Vincenzo Montella’dan sitem. “Saldırıları hak etmediler”